breadcrumbs_delimiter اخبار و اطلاعیه ها breadcrumbs_delimiter گزارش تصویری مراسم روز جهانی خانواده و تکریم بازنشتگان
اخبار و اطلاعیه ها

گزارش تصویری مراسم روز جهانی خانواده و تکریم بازنشتگان

آبان ۲۰, ۱۳۹۱ 2۰0

گزارش تصویری مراسم روز جهانی خانواده و تکریم بازنشتگان

 

مراسم روز جهانی خانواده در روز شنبه مورخه ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۱ راس ساعت ۱۹:۳۰ در تالار شهر برگزار شد. این مراسم که با همکاری مجتمع علمی فرهنگی صابرین شهرستان خنج و اداره

بهزیستی شهرستان، موسسه خیریه دانش، موسسه خیریه و خدمات اجتماعی احسان، مهد کودک و پیش دبستانی سلمان فارسی (رض)، مهد کودک و پیش دبستانی خاتون، مهد کودک و پیش دبستانی دانش و کلسه مراکز تحت نظر اداره بهزیستی شهرستان خنج برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت قرآن کریم توسط قاری محترم آقای بهزاد محمدپور(از گروه اناشید اسلامی قدسیان)،

و قیام مدعوین حاضر در تالار به احترام سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد. و سپس آقای محمدی ریاست محترم اداره بهزیستی شهرستان خنج بر روی سن تشریف فرما شدند و خیر مقدم خود را از جانب برگزار کنندگان این مراسم اعلام

کردند و این روز بزرگ را بر همه ی حضار تبریک عرض کردند.

سپس امام جمعه محبوب و محترم شهرستان خنج جناب آقای شیخ عبدالصمد ابونجمی درباره تربیت صحیح و قرآنی فرزندان اشاره فرمودند و بیانات جالبی را خدمت حضار گرامی عرض کردند.

فرماند جدید شهرستان خنج جناب آقای کریمی هم به نوبه خود این روز بزرگ را تبریک عرض کردند و از تمامی کسانی که این مراسم عزیز را تدارک دیده بودند کمال تشکر را کردند.

و نوبت به سخنرانی ریاست محترم بیمارستان خاتم الانبیا خنج جناب آقای دکتر عدنان احمدی آزاد رسید

و ایشان از دیدگاه علم پزشکی و روانشناسی مهم خانواده را مورد برسی علمی خویش قرار داردند و حضار گرامی را مستفیذ کردند از بیانات جالب و علمی خود و در پایان هم اهدایی جوایز توسط امام جمعه محترم و محبوب شهرستان جناب آقای شیخ عبدالصمد ابونجمی، فرماندار محترم شهرستان، ریاست محترم اداره آموزش و پرورش شهرستان و ریاست محترم ائاره بهزیستی شهرستان بود.

 

این مراسم با اجرایی زیبایی گروه اناشید اسلامی قدسیان خنج نیز همراه بودند که خالی از لطف نبود.

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

روابط عمومی صابرین

روابط عمومی صابرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت