breadcrumbs_delimiter اخبار و اطلاعیه ها breadcrumbs_delimiter گزارش عملکرد ۶ ماهه مجتمع علمی فرهنگی صابرین شهرستان خنج
اخبار و اطلاعیه ها

گزارش عملکرد ۶ ماهه مجتمع علمی فرهنگی صابرین شهرستان خنج

آذر ۳۰, ۱۳۹۱ 1۰0

ر روز پنجشنبه مورخ ۳۰ آذرماه ۱۳۹۱ راس ساعت ۱۶ در سالن اجتماعات دارالقرآن احمد محمد الاحمدانی صابرین خنج جلسه ی پیرامون گزارش عملکرد شش ماهه معاونت کل مجموعه برگزار شد که در این جلسه کلیه پرسنل مجتمع علمی فرهنگی صابرین خنج، دارالقرآن احمد محمد الاحمدانی، مدیریت امور قرآنی شهرستان خنج و مهد کودک و پیش دبستانی سلمان فارسی حضور داشتند که همراهان همیشگی و دوستداران مجموعه از جمله اساتید بزرگوار و ارجمند جناب آقایان شیخ حاج عبدالله حسینی و دکتر محمدعارف ابونجمی نیز در این جمع حضور داشتند.

 

پس از قرائت قرآن کریم و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعلام برنامه توسط معاونت کل مجموعه جناب آقای یاسین یوسفی برنامه بصورت رسمی آغاز گردید.

ابتدا جناب آقای یوسفی بیوگرافی کاملی از خودشون را ارائه دادند و سپس به ارائه گزارش عملکرد شش ماهه بصورت ویدیو کلیپ همراه با پخش از پرژکتور رسید و در حین پخش کلیپ گزارش مختصری از عملکردهای انجام گرفته را دادند.

بعد از ایشان نوبت به ایراد سخنرانی توسط مدیریت کل مجموعه جناب آقای نادر سلمانی رسید و ایشان نیز از زحمات تک تک دوستان و پرسنل کمال تشکر را کردند و در بین سخنان با لهنی شیوا و رسا از آن عزیز سفر کرده جناب حاج شیخ عبدالرزاق ابونجمی مفتی معظم اهل سنت جنوب ایران یاد کردند و مجموعه را ادامه دهنده ره آن بزرگوار خواندند.

و سپس نوبت به پخش سوژه های طنز همراه با انتقادات سازنده رسید و جوی دوستانه و مسرت بخشی را به جلسه حکم فرما کرد. و پخش فیلم کوتاه در قالب طنز رسید که بزرگوارن در سالن را به وجه آورد و از دیدن فیلم بسیار خرسند شدند. و در پایان به کارمندان نمونه مجموعه جوایزی اهدا گردید و کلیه پرسنل مجموعه عظیم صابرین هم به رسم ادب برای پدر بزرگوار مجموعه جناب آقای نادر سلمانی لوح سپاسی بهمراه هدیده ی تقدیم حضورشان کردند تا باشد که جبران زحمات چندیدن ساله ایشان باشد.

Photo By: mnr khonji
Photo By: mnr khonji
Photo By: mnr khonji
Photo By: mnr khonji
Photo By: mnr khonji
Photo By: mnr khonji
Photo By: mnr khonji

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

روابط عمومی صابرین

روابط عمومی صابرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت