breadcrumbs_delimiter اخبار و اطلاعیه ها breadcrumbs_delimiter نوروز باستانی ۱۳۹۷
اخبار و اطلاعیه ها

نوروز باستانی ۱۳۹۷

اسفند ۱, ۱۳۹۶ 2۰0

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد
رابه تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت مینماییم.

 

تیم فنی تقویم اوقات شرعی مجتمع علمی فرهنگی هنری صابرین شهرستان پس از گذشت بیش از یک دهه از انتشار تقویم اختصاصی خود این بار نیز مفتخر است در آستانه فرارسیدن سال نو شمسی از تقویم دیواری و رومیزی سال ۱۳۹۷ خود رونمایی کند. تیم فنی تقویم اوقات شرعی مجتمع علمی فرهنگی هنری صابرین شهرستان خنج  با بیش از ۷۵ روز کار بی وقفه و با محاسبات دقیق و استخراج منابع اصلی اوقات شرعی از وب سایت های معتبر و با کمک منابع شورای مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران و با طراحی جدید از تقویم اختصاصی خود پیش از فرارسیدن نوروز باستانی ۱۳۹۷ رونمایی می کند.
شایان ذکر است تمامی اطلاعاتی از قبیل ایام هفته، روز شمارهای شمسی، هجری، میلادی و همچنین مناسبات های هر ماه بصورت کامل از مصوب جلسه ۶۸۰ مورخ ۲۹/۰۱/۱۳۹۶ و ۶۸۵ مورخ ۰۳/۰۵/۱۳۹۶ شورای فرهنگ عمومی مصوب جلسه ۸۰۱ مورخ ۰۹/۰۸/۱۳۹۶ شورای عالی انقلاب فرهنگی استخراج شده است. بدینوسیله با احترام مجتمع علمی فرهنگی هنری صابرین شهرستان خنج فایل تصویری فروردین ماه ۹۷ را جهت دانلود در اختیار علاقمندان و همشهریان قرار می دهد.

علاقمندان به تهیه تقویم دیواری و رومیزی می توانند به مجتمع علمی فرهنگی هنری صابرین خنج واقع در خیابان پیروزی انتهای بوستان شهید بهشتی مراجعه فرمائیند.

 

** صفحه اول تقویم دیواری سال ۱۳۹۷ مجتمع علمی فرهنگی هنری صابرین شهرستان خنج با طراحی جدید شامل تصاویر برخی از مراکز زیر مجموعه مجتمع علمی فرهنگی هنری صابرین، اختلاف اوقات بین شهرستان خنج و مراکز استانها و برخی شهرهای دیگر و…

به این نوشته امتیاز بدهید!

روابط عمومی صابرین

روابط عمومی صابرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت