breadcrumbs_delimiter اخبار و اطلاعیه ها breadcrumbs_delimiter برگزاری همایش روز جهانی معلولین
اخبار و اطلاعیه ها

برگزاری همایش روز جهانی معلولین

آذر ۱۵, ۱۳۹۵ 2۰0

به گزارش روابط عمومی مجتمع علمی فرهنگی هنری صابرین شهرستان خنج دوشنبه مورخ ۱۵آذر ۹۵  همایشی به مناسبت روز جهانی معلولین به همت و تلاش مجتمع علمی فرهنگی هنری صابرین شهرستان خنج و اداره بهزیستی شهرستان در سالن دبستان کمالپور برگزار شد که با استقبال خوب مردم قرار گرفت.

ابتدا جلسه با قرائت قرآن کریم توسط محمد کاظم پور عبدالله شروع شد پس از پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آقای قائدی ریاست بهزیستی شهرستان خنج به نمایندگی از طرف مجتمع صابرین و مجموعه بهزیستی خدمت مدعوین همایش خیر مقدم عرض نمودند.

بعد از پخش کلیپ  انگیزشی معلولین، خانم ساجده کیانی نژاد از طرف موسسه دارالقرآن احمدانی دکلمه ای زیبا را در مورد معلولین برای حضار قرائت نمودند که کلیه حاظرین را تحت تاثیر قرار داد. سپس جناب شیخ عبدالصمد ابونجمی امام جمعه خنج در مورد روز جهانی معلولین صحبت نمودند ایشان به این نکته اشاره نمودند که معلولین در آخرت همراه با صالحین و صدیقین محشور خواهند شد و زندگی خوب و راحت و بدون مشقتی خواهند داشت.

سپس نوبت به صحبت حاج آقا صفایی امام جمعه محترم رسید که صحبت خودشان را به عهده فرماندار گذاشتند جناب عباسی فرماندار محترم نیز ضمن تبریک این روز از همه ی دست اندرکاران تقدیر و تشکر کردن.

اجرای سرود پیش دبستانی سلمان فارسی و گروه سرود ناشنوایان آوای بی صدای لار و اجرای گروه موسیقی آفاق و اهدای لوح تقدیر به معلولین و خیرین از دیگز برنامه های همایش بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

روابط عمومی صابرین

روابط عمومی صابرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت