breadcrumbs_delimiter اخبار و اطلاعیه ها breadcrumbs_delimiter مراسم تجلیل از پرسنل آموزشی
اخبار و اطلاعیه ها

مراسم تجلیل از پرسنل آموزشی

اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۱ 2۰0

برگزاری مراسم تجلیل از پرسنل آموزشی مجتمع علمی فرهنگی هنری صابرین بمناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم و پاسداشت یاد و خاطره استاد زینل اتباعی اولین فرهنگی شهر خنج و مشاور سابق مجتمع صابرین

به گزارش روابط عمومی مجتمع علمی فرهنگی هنری صابرین خنج سه شنبه شب مورخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از معلمان ، مربیان قرآنی ، مدیران و معاونین مراکز آموزشی مجموعه صابرین در سالن اجتماعات موسسه فرهنگی قرآنی شیخ عبدالرزاق ابونجمی تجلیل گردید . گفتنی است در این مراسم برنامه ای نیز جهت پاسداشت یاد و خاطره مرحوم زینل اتباعی با حضور فرزندان و تعدادی از اقارب و خویشاوندان ایشان مهیا گردیده بود.
در این مراسم پس از تلاوت قرآن توسط حافظ مصطفی شمسی پور ، نادر سلمانی مدیر مجتمع صابرین پس از خیر مقدم خدمت حضار ، از مرحوم اتباعی یاد نمودند . همچنین عباسی رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان در رابطه با اهمیت مقام معلم سخنانی را ایراد نمودند . سخنران مراسم دکتر محمد عارف ابونجمی نکاتی در مورد ارزش تعلیم و تعلم از دیدگاه قرآن کریم بیان نمودند و آقای سیف الله احمدی آزاد به نمایندگی از طرف خانواده مرحوم اتباعی و طایفه اتباعی نیز از دست اندرکاران و برگزار کنندگان جلسه تشکر نمودند . در پایان به رسم یادبود تندیسی خدمت فرزندان مرحوم اتباعی اهدا گردید و از پرسنل آموزشی مجموعه صابرین نیز با هدیه و شاخه گل تجلیل بعمل آمد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

مدیریت وب سایت

مدیریت وب سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت