breadcrumbs_delimiter اخبار و اطلاعیه ها breadcrumbs_delimiter مراسم اختتامیه اولین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم
اخبار و اطلاعیه ها

مراسم اختتامیه اولین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم

فروردین ۱۹, ۱۳۹۲ 0۰0

مراسم اختتامیه اولین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم

روز دوشنبه مورخ ۱۹ فروردین ماه ۱۳۹۲ ساعت ۱۷ عصر مراسم اختتامیه بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم با حضور مسئولین و هنرمندان شهرستان برگزار شد شایان ذکر است که بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم شهرستان خنج که توسط مدیریت امور قرآنی و موسسه دارالقرآن احمد محمد الاحمدانی صابرین خنج در اسفندماه ۹۱ با حضور پرشور مردم و مسئولین شهرستان افتتاح گردید و مورد استقبال خوب رسانه های تصویری و نوشتاری قرار گرفت. این نمایشگاه که بمدت ۱۰ روز در محیط دارالقرآن احمدانی صابرین خنج دایر شد شامل  غرفه های صنایع دستی و صنایع قرآنی میوه ها و خوراکی های قرآنی و … بود که هنرمندان سطح شهرستان با معرفی آثار خود به این نمایشگاه به محضر بازید عموم گذاشتند.

در مراسم اختتامیه روز گذشته مسئول امور قرآنی شورای عالی مدارس اهل سنت جنوب جناب آقای شیخ حاج عبدالله حسینی، ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ریاست محترم امور قرآنی و مجتمع علمی فرهنگی صابرین شهرستان خنج و جمعی از هنرمندان و خلاقان آثار برتر شهرستان نیز حضور داشتند. در این مراسم مجری برنامه آقای یاسین یوسفی ضمن خوشامد گویی و خیر مقدم، مدعوین گرامی را به شنیدن صوت دلنشین کلام وحی برادر بهزاد محمدپور دعوت کرد. و جناب آقای شیخ حاج عبدالله حسینی مسئو محترم امور قرآنی شورای عالی مدارس اهل سنت جنوب ایران و ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خنج جناب آقای سهراب صادقی فرد به ایراد سخنرانی پرداختند گفتنی است که در این جلسه سخنرانان هر کدام به نوبه خود مسائل و مباحث علمی، عرفانی و اجتماعی همچنین نمایشگاهای را مورد برسی و موشکافی قرار دادند.
سپس در ادامه از برادر بهزاد محمدپور شاعر خوش ذوق شهرستان خنج دعوت بعمل آمد تا قطعه شعری در وصف قرآن که از سروده های خود ایشان بود برای مدعوین گرامی اجرا نمائید و نوبت به پخش کلیپ افتتاحیه اولین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم رسید و پس از پذیرایی از حضار آثار برگزیده که به انتخاب کارشناسان و بازدیدکنندگان عزیز رسیده بود اعلام گردید.
هنرمندان برتر برای خلق آثار برگزیده اولین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم:

نفر اول سرکار خانم زینب قادری

نفر دوم جناب آقای مسعود طلوعی

نفر سوم جناب آقای محمدشریف عالی پور

نفر چهارم جناب آقای جلال الدین ابونجمی

نفر پنجم سرکار خانم سمانه اجرائی

 

و در پایان اثر برگزیده نمایشگاه، نام صاحب اثر: زینب قادری

به این نوشته امتیاز بدهید!

روابط عمومی صابرین

روابط عمومی صابرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت