breadcrumbs_delimiter اخبار و اطلاعیه ها breadcrumbs_delimiter مجتمع علمی فرهنگی صابرین شهرستان خنج با برپایی گردهمایی در خصوص محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر بزرگ اسلام د
اخبار و اطلاعیه ها

مجتمع علمی فرهنگی صابرین شهرستان خنج با برپایی گردهمایی در خصوص محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر بزرگ اسلام د

مهر ۲۹, ۱۳۹۱ 1۰0

بسم الله الرحمن الرحیم

توهین به اهل ایمان، سلاح مشرکین است اهانت به پیغمبر، اهانتِ به دین است.

مجتمع علمی فرهنگی صابرین شهرستان خنج با برپایی گردهمایی در خصوص محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر بزرگ اسلام در روز شنبه مورخه ۲۹ مهرماه ۱۳۹۱ راس ساعت ۱۶ در سالن اجتماعات دارالقرآن احمد محمد الاحمدانی صابرین خنج این عمل ننگین بار استکبار جهانی و صهیونیست جنایتکار را محکوم کردند.

در این گردهمایی بزرگ که به همت پرسنل مجتمع علمی فرهنگی صابرین شهرستان خنج تدارک دیده شده بود، با حضور فرماندار محترم، مسئول امور قرآنی و نماینده امام جمعه شهرستان خنج، رئیس محترم سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس محترم ادارهء فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانده سپاه پاسداران، رئیس محترم اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان، مسئولین اداره جات دولتی و مردم خونگرم شهرستان خنج برگزار شد. که گزارش تصویری آنرا میتوانید در ادامه مطلب بخوانید.

شروع برنامه با اجرای زیبایی مجری برنامه آقای علی نقی راحت شروع شد و برادر فاروق زنگیان با تلاوت آیات قرآن کریم و صوت دلنشین خود فضایی نورانی و آرامش بخشی را به گردهمایی بخشیدند.

سپس بعد از تلاوت قرآن کریم به احترام سرود جمهری اسلامی ایران حضار گرامی قیام کردند. و در ادامه جناب آقای نادر سلمانی مدیر مسئول مجتمع علمی فرهنگی صابرین خنج با بیان صحبت های شیوای خود به حضار گرامی خیر مقدم فرمودند و پس از ایشان رئیس محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با صحبت های خود درباره اهانت کنندگان به ساحت مقدس نورانی پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند و به تشریح واقعه پرداختند.

و سپس مسئول محترم امور قرآنی و نماینده محترم امام جمعه محبوب شهرستان نیز با سخنرانی زیبا به وصف زندگی عرفانی و معنوی پیامبر عظیم اسلام پرداختند و ایشان تشریح کردند که ما پیرو تمامی ادیان الهی و پیامبران آنان هستیم و یک هدف را دنبال می کنیم و آن چیزی جزء پرستش الله سبحانه و تعالی نیست. او از طرف مردم شهرستان خنج این عمل ننگین بار و این اقدام مذبوحانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم در راستای پروژه اسلام ستیزی و ایجاد شکاف و اختلاف و تفرقه میان مسلمان را محکوم کردند. بعد از ایشان حاج آقا اسلامی رئیس محترم سازمان تبلیغات اسلامی نیز این جنایت بزرگ علیه جامعه چند میلیاردی مسلمانان محکومت کردند.

سپس گروه سرود اناشید اسلامی قدسیان اشعاری را در وصف پیامبر عظیم اسلام (ص) سرودند و حضار گرامی را با ابیات زیبای خود هر چه بیشتر با زندگی آن حضرت آشنا کردند.

و نوبت به ایراد سخنرانی توسط فرماندار محترم شهرستان جناب آقای خاتمی رسید که ایشان هم به نوبه خود از مجتمع علمی فرهنگی صابرین شهرستان کمال تشکر را کردند که این گردهمایی بزرگ را ترتیب داده بودند و بخاطر ضیق وقت و نزدیکی به اذان مغرب صحبت های خویش را کوتاه نمودند و مسئول اصلی این عمل شنیع را استکبار جهانی و صهیونیست عنوان کردند و چنین افرادی را که به شخصیت های بزرگواری هم چون پیامبر (ص) اهانت می کنند را افراد کم خرد عنوان کردند.

 

و در پایان برادر یاسین یوسفی به نیابت از طرف پرسنل و کارکنان مجتمع علمی فرهنگی صابرین شهرستان خنح بیانیه را در محکومیت اهانت به ساحت نورانی پیامبر اعظم(ص) را قرائت کردند که متن بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه کارکنان و پرسنل مجتمع علمی فرهنگی صابرین شهرستان خنج
در محکومیت اهانت به ساحت نورانی پیامبر اعظم(ص)

می خواهند که نور خدا را با دهان‏هایشان خاموش کنند، و حال آنکه خدا تمام کننده نور خویش است، هرچند که کافران خوش نداشته باشند. سوره مبارکه صف آیه ۸
بار دیگر استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار در سناریو و توطئه جدیدی دیگر با اهانت به ساحت نورانی پیامبر اعظم(ص) کینه عمیق خود را آشکار نمود و با این اقدام موهن و شیطانی خود قلوب امت اسلامی را جریحه دار کرد بدون شک این اقدام مذبوحانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل در راستای پروژه اسلام ستیزی و ایجاد شکاف و اختلاف و تفرقه میان ادیان الهی حاکی و گواه آشکاری از درماندگی واستیصال آنان در برابر منطق همیشه جاودان و نورانی رسول اکرم(ص) و دین مبین اسلام است
ما پرسنل مجتمع علمی فرهنگی صابرین شهرستان خنج با محکوم نمودن این عمل شنیع و وقیحانه؛ضمن اعلام خشم و نفرت خویش نسبت به این واقعه مذبوحانه ی دشمنان اسلام؛ خواستار مجازات عاملان این جنایت عظیم می باشیم و اعلام می داریم تا آخرین نفس و قطره خون مان در برابر توطئه های استکبار جهانی با هوشیاری و بصیرت و اتحاد و همدلی تحت رهبری و زعامت حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای (مدظله) ایستاده ایم.

و العاقبه اللمتقین

 

 

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

روابط عمومی صابرین

روابط عمومی صابرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت