breadcrumbs_delimiter اخبار و اطلاعیه ها breadcrumbs_delimiter بازدید پرسنل مجتمع علمی فرهنگی صابرین خنج از هنرمند جوان خنجی
اخبار و اطلاعیه ها

بازدید پرسنل مجتمع علمی فرهنگی صابرین خنج از هنرمند جوان خنجی

اسفند ۱۹, ۱۳۹۲ 1۰0

بازدید پرسنل مجتمع علمی فرهنگی صابرین خنج از هنرمند جوان خنجی

در روز شنبه مورخ ۱۹ اسفندماه ۱۳۹۲ ساعت ۹ صبح پرسنل مجتمع صابرین خنج از آثار هنرمند خنجی جناب آقای مسعود طلوعی در کارگاه ایشان بازدید به عمل آوردند . جناب آقای طلوعی حدود یکسالی هست که بصورت حرفه ای با استفاده از خرده شیشه های دور ریز شیشه بری سطح شهر آثار زیبایی را خلق کرده اند .

پرسنل مجتمع صابرین ضمن بازدید از آثار هنری این جوان خنجی از ایشان خواستند که توضیحاتی را در رابطه با آثار هنریشان ارائه دهند . آقای طلوعی متذکر شدند که در سال ۷۶ در شیشه بری مشغول به فعالیت شدند که در حین کار برش با شیشه چشمشان به یک نوشته که با نام الله مزین شده بود می افتد و سپس به فکر برش این نوشته بر روی شیشه می افتد و همین حرکت انگیزه ای میشود برای وی که از یکسال پیش این کار را بصورت حرفه ای و پشتکاری وصف ناپذیر و با کمترین امکانات شروع به فعالیت می نمایند. و ایشان ذکر کردند که تاکنون توانسته اند بیش از ۷۰ اثر را خلق نمایند. ضمنا ایشان افزودند آثاری که ساخته اند تاکنون در ایران به این سبک کار نکرده اند و یک کار بسیار ناب توصیف کردند. ودر پایان از همکاری های  آقای فتحی ، صادقی فرد و شکری پور  تشکر و قدردانی کردند.

سپس جناب آقای یاسین یوسفی معاونت مجتمع صابرین خنج پشتکار و تلاش آقای طلوعی را ارج نهاده و از ایشان تقدیر و تشکر کردند. ایشان افزودند مجتمع صابرین در مقام یک مجموعه فرهنگی هنری وظیفه خود میداند که از اینگونه طرح ها و جوانانی که با پشتکار و تلاش خود و بدون هیچ چشمداشتی و با توکل بر خدا کارهای خود را پیش می برند تقدیر و تشکر و حمایت نماید و ایشان از همه مسئولین محترم شهرستان خنج بویژه روسای محترم ادارات شهرستان بویژه اداره فرهنگ و ارشاد اداره کار و تعاون ور فااه ، و مرکز آموزش فنی و حرفه ای خنج ،خواستار شدند که از نزدیک از آثار این هنرمند جوان که حقا یک کار ناب و سبک جدیدی است بازدید داشته و برای پیشرفت هرچه بیشتر کار های این هنرمند تمهیداتی باندیشندو وی را مورد حمایت خود قرار دهند.

و در پایان از طرف مجتمع صابرین هدیه ای به رسم یادبود با دستان جناب آقای زینل اتباعی فرهنگی بازنشسته تقدیم هنرمند جوان خنجی گردید.

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

روابط عمومی صابرین

روابط عمومی صابرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت